Εκτύπωση

Απάντηση σε επιστολή με τίτλο "Για τον καλλιτεχνικό Διευθυντή του Ωδείου"

Συγγραφέας: Τόλης Βουρβουτσιώτης.... Δημοσίευση στη κατηγορία Ο Τόλης Βουρβουτσιώτης γράφει

Σας άρεσε το άρθρο?
(14 ψήφοι, μέση τιμή 4.86 από τα 5 αστέρια)

dok

Δεν συνηθίζω να απευθύνομαι σε ανώνυμους αλλά ας κάνω μιαν εξαίρεση: Και το τονίζω! Απευθύνομαι σε έναν/μια που έφτιαξε ένα προφίλ στο fb μόνο και μόνο για να ανεβάσει αυτήν την "κωμωδία".

Σ' έναν/μία που δεν έχει καμία άλλη ανάρτηση, κανέναν φίλο τίποτα: ένα προφίλ που έγινε μόνο για να ανεβάσει αυτήν την ανακοίνωση. Θα μπορούσα λοιπόν να σε αποκαλώ χέστη που έφτιαξες ένα ψεύτικο προφίλ για να ανεβάσεις την αστήρικτη σαχλαμάρα σου, που βρωμάει εμπάθεια από χιλιόμετρα, αλλά δεν έχεις τα κότσια να το κάνεις με το όνομα σου και να υποστείς τις όποιες συνέπειες. Επειδή είναι πολύ μεγάλο όμως ας σε αποκαλώ Antonie!!

Ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ είναι πολιτική επιλογή του εκάστοτε δήμαρχου, μια θέση που δεν χρειάζεται τυπικά προσόντα χαρτιά και πτυχία. Μ αυτό δεν μειώνω καθόλου την θέση, το έργο και όποιον κατά καιρούς την υπηρετεί, απλά είναι πολιτική επιλογή, μπορεί να επιλεγεί ο καθένας και κρίνεται από το έργο του, κι αυτός και ο δήμαρχος που τον επέλεξε. Η θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή Ωδείου είναι μια θέση που απαιτεί ένα σκασμό χαρτιά, πτυχία και μισή ζωή σε προϋπηρεσία. Αν είχες ανατρέξει στην προκύρηξη θα έβλεπες ότι ζητάει τέσσερις σελίδες προσόντα. Ο κος Παπαδόπουλος κατέθεσε στην επιτροπή αυτά κι άλλα τόσα... Αν εσείς θεωρείτε ότι άνθρωπος που κατέχει τόσα τυπικά προσόντα μπορεί ή πρέπει να αμείβεται με τόσα όσα παίρνει ένας ορισμένος πρόεδρος ενός φορέα χωρίς το παραμικρό τυπικό προσόν (και ξαναλέω, για όσους δεν το κατάλαβαν, ότι ο κατέχων την θέση μπορεί να βρίθει προσόντων και τίτλων αλλά η θέση ΔΕΝ χρειάζεται ως προαπαιτούμενο τίποτα) αυτό μπορεί να είναι δηλωτικό του βάθους και της ποιότητας του συλλογισμού σας.

Κι ας πάμε στα «ζουμερά» τώρα! Δεν μας αναφέρετε πουθενά (και δεν αποδεικνύετε φυσικά) από πού γνωρίζετε το μισθό που παίρνει ο κος Παπαδόπουλος. Θεωρώ από κουτσομπολιά, γιατί η σύμβαση του, που είναι αναρτημένη στην διαύγεια, άλλα ποσά αναφέρει! (να την ψάξετε να την βρείτε, σιγά να μην σας την δώσω έτοιμη και νοθεύσω το ερευνητικό σας έργο…) Ψέμα πρώτο λοιπόν και καλά το αρχίσατε.

Κι ας συνεχίσω με τις αποκρύψεις σας: Η σύμβαση του κου Παπαδόπουλου είναι σύμβαση έργου! Αυτό σημαίνει ότι από το ποσό που διαπραγματεύτηκε και αποδέχτηκε η διοίκηση, πρέπει να αφαιρεθεί το 20% που αναλογεί στο φόρο, πρέπει να αφαιρεθούν τα ~400€ που κοστίζουν τα έξοδα μεταφοράς και διαμονής στη πόλη, ποσό συμφωνημένο ως δίκαιο, να αφαιρεθεί η ασφάλεια του (υποχρεωτικά ΟΑΕΕ τα τελευταία 2 χρόνια, 275€/μήνα). Από τα 2000 που γράφει η δημοσιευμένη στην διαύγεια σύμβαση λοιπόν ο κος Παπαδόπουλος πρέπει να παίρνει στο χέρι 925€.

925€, ένας άνθρωπος με έναν κουβά πτυχία. Και τον κρίνετε εσείς, ένα ψεύτικο προφίλ στο facebook.

Ψεμάτων συνέχεια: η επιτροπή αξιολόγησης… τα φιλαράκια του καλλιτεχνικού διευθυντή… Μα δεν έχετε την παραμικρή ιδέα ούτε ποια είναι η επιτροπή, καλά για το μέγεθος της αξίας της ούτε λόγος, μα ούτε και ποιος την διορίζει! Η κα Τσανάκα που επικαλείστε είναι αμέτοχη. Η επιτροπή, έπειτα από εισήγηση του Διευθυντή και έγκριση του Προέδρου, ορίζεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., σύμφωνα με το άρθρο 4 του Π.Δ. 524/1980. Και οι τρεις που ορίστηκαν φτασμένοι και αναγνωρισμένοι στο χώρο τους (δύο καλλιτεχνικοί διευθυντές ωδείων και ένας συνθέτης) είναι απόλυτα φυσιολογικό να γνωρίζουν τον Κο Παπαδόπουλο. Αλλά από πού κι ως που αυτό είναι μομφή? Είναι μάλιστα κοινωνικός νόμος: όσο πιο αξιόλογος είσαι στο χώρο σου, τόσο περισσότερους αξιόλογους στο χώρο ανθρώπους γνωρίζεις, κάτι σαν το pagerank, ένα πράγμα! Κι αυτή η επιτροπή ορίστηκε, βάσει της προκήρυξης, από τον ΓΓ της Περιφέρειας που ούτε του «χώρου» είναι ούτε και έχει καμιά υποχρέωση στον κο Παπαδόπουλο: 11 Νοεμβρίου 2014 που δημοσιεύτηκε η προκήρυξη, ΓΓ φαίνεται να είναι ο Κοτζά Μουμίν Ριτβάν (askedgoogle). Ναι, αυτός, ο κολλητός και φιλαράκι του κου Γιούλη. Έχει ρίξει τα πλοκάμια του σε όλο τον κόσμο προκειμένου να εξασφαλίσει τα 900€ του ο άτιμος… συνεχίζω όμως τα της επιτροπής!

Η κρίσεις όμως έγιναν, όπως όριζε η προκήρυξη, με βάση τα προσόντα και τους τίτλους του καθενός, διήρκησε εννέα ώρες και μέσα παρευρίσκεται ο πολιτικός προϊστάμενος του Ωδείου, κος Τριανταφυλλίδης που, και διεξοδικά έλεγξε τον τρόπο βαθμολόγησης αλλά και τα τελικά αποτελέσματα, τα οποία και υπέγραψε. Γνωρίζετε την τελική βαθμολογία του κου Παπαδόπουλου? Ενενήντα πέντε, κύριε/α «ψεύτικο προφίλ»! Του κυρίου που «λυπάστε»? Πενήντα δύο. (για του λόγου το αληθές, η σχετική βαθμολογία στο τέλος του κειμένου) Μήπως το ερευνητικό σας δαιμόνιο δεν σας έφερε μπροστά στην ανάρτηση των αποτελεσμάτων και της βαθμολογίας των απαιτούμενων για την θέση τυπικών προσόντων? Μήπως η μαθηματική σας διάνοια δεν σας επέτρεψε να καταλάβετε την διαφορά? Κι αντ΄αυτών οδηγηθήκατε σε σενάρια συνωμοσίας με φίλους διαπλεκόμενους? Σχεδόν τα διπλάσια τυπικά προσόντα κι εσείς ακόμα εκεί, την λάσπη στον ανεμιστήρα. Υπήρξε ακόμα -για πρώτη φορά- προθεσμία 10 ημερών για υποβολή ενστάσεων. Πόσες ενστάσεις κατατέθηκαν?? Καμία...

Πάμε τώρα και στην κορύφωση της ανηθικότητας: Πραγματικά αν από το υπόλοιπο κείμενο δεν έβγαινε αβίαστα το πόσο ρηχός είστε μέχρι και συγχαρητήρια θα σας έδινα: μέσα σε μια πρόταση κατορθώνετε να ρίχνετε λάσπη σε τρία πρόσωπα. Ο Άρης ο Βέρρος, σου αρέσει ή όχι, είναι εκλεγμένος και αρχηγός μιας δημοτικής παράταξης στο δημοτικό συμβούλιο. Αγγίζεις τα όρια της γελοιότητας: σκέφτηκες ότι μπορεί να κάνει εκδουλεύσεις τέτοιου είδους σε μια «συντρόφισσα», αλλά όχι ότι μπορεί να έχει προσωπική ή παραταξιακή άποψη για τον κο Παπαδόπουλο, σκέφτηκες ότι παπαγάλισε «Βρε Άρη, στήριξε λίγο το διευθυντή μας…» αλλά δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί, ενάντια στα μικροπολιτικά έθη που επιτάσσουν να στέκεσαι απέναντι στις επιλογές των αντιπάλων σου, να αναγνωρίζει το έργο που έγινε στο ωδείο κατά την διάρκεια της θητείας του κου Παπαδόπουλου. Τα σκέφτηκες όλα αυτά, αλλά δεν σκέφτηκες, αφού σε απασχολούσε, να ζητήσεις να δεις τα χαρτιά που επαληθεύουν ή καταρρίπτουν τους συλλογισμούς σου. Και δεν σκέφτηκες ότι ο Βέρρος το έκανε, κι άρα είχε άποψη… Δεν σκέφτηκες τίποτα από όλα αυτά, αλλά μας πουλάς συλλογισμούς και «αυτονόητα»…

Και τελειώνω μ αυτό που με απασχολεί περισσότερο κι είναι κι ο λόγος που απαντώ στο εμετικό πόνημα σου: ο «καθηγητής» που γράφεις με μικρό κ, κι αφήνεις υπονοούμενα ότι προσελήφθη λόγω της φιλίας του με τον διευθυντή, είναι ένας από τους μεγαλύτερους πιανίστες που έχει βγάλει η χώρα, σίγουρα ο καλύτερος από όσους αναπνέουν σε ακτίνα 100χλμ γύρω σου, με 38 χρόνια στο χώρο και μ’ ένα σκασμό πτυχία. Κι επειδή τυγχάνω υποκειμενικός καθότι 30 χρόνια επιστήθιος φίλος και 15 χρόνια κουμπάρος του, κι η γνώμη μου, αναπόδεικτη,  μπορεί  να μη μετράει, αου αναρτώ, εδώ, στο τέλος του κειμένου, την τελική βαθμολογία των κρίσεων για τις θέσεις των καθηγητών πιάνου και σου την τρίβω στην άσχημη, γεμάτη σπυριά και εμπάθεια μούρη σου…

ΥΓ: διαδικασίες θα κινηθούν από τους θιγόμενους και πιθανόν η ταυτότητα σου θα αποκαλυφθεί, με την συνέχεια να δίνουν τα νόμιμα μέσα. Την επιστολή την έστειλες σε όλες τις τοπικές εφημερίδες, οι περισσότερες σου αρνήθηκαν την δημοσίευση όταν δεν τους έδωσες περισσότερα και αποδεδειγμένα στοιχεία επικοινωνίας που θα μπορούσαν να ταυτοποιήσουν ποιος είσαι… Στοιχεία επικοινωνίας γιοκ, ψεύτικο προφίλ στο fb... Ε, αι χάσου μυρμυγκάκι...

 Η επιστολή δημοσεύτηκε σε ψεύτικο προφίλ στο facebook (δημιουργήθηκε την ημέρα της δημοσίευσης, δεν έχει καμία άλλη ανάρτηση, δεν έχει φίλους, δεν έχει κανέναν στοιχείο που να παραπέμπει σε υπαρκτό πρόσωπο), στάλθηκε και σε όλες τις εφημερίδες μέσω email, με φανερή την προσπάθεια να κρύψει ο συντάκτης την ταυτότητα του. Οι περισσότερες του ζήτησαν τηλέφωνο και διεύθυνση για να δημοσιευτεί τα οποία δεν έδωσε. Κάποιες (δύο) την δημοσίευσαν... Γι αυτό και μπαίνω στην διαδικασία να την "απαντήσω"

pianodiefth

Ολόκληρη η διαδικασία πρόσληψης και τελικές βαθμολογίες όλων των υποψηφίων

Tweet it
Tweet it